Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

LGBTİ nedir?

Bursa Otele Gelen Escort, Escort Bursa 24 Haziran 2020

Bugün sitemizde Bursa escortlar arasında da olan eşcinsellerden bahsedeceğiz. Gizli saklı yaşanıyor olabilir. Belki de bu nedenle siz fark etmediniz ama varlar ve buradalar! Elbette bir değişiklik yapmak, farklı bir şeyler denemek isterseniz o zaman sizinle seve seve zaman geçirebileceklerinden emin olabilirsiniz. Sadece en çıtır Bursa escortlar ile olmamak, arada bir yenilik yapmak inanın sizin için de çok iyi olacak!

1990’larda hayatımıza onur yürüyüşü kapsamında giren bu kelimenin tam açılımı şu şekildedir; “Lezbiyen, Gey, Biseksüel, Transgender ve İnterseks”. Aslında başta sadece LGBT idi ama zamanla i yani interseks denen bir ekleme aldı. İnterseks demek seksi bilinen kadın kadındır erkek erkektir mantığı dışında yaşamak demek.

Son birkaç yılda da Queer mantığı işin içine girdi. LGBTİQ olarak adlandırılmaya başlandı. Queer normal olmayan her şey demek. Git gide uzatan bu tanım başta sizlere çok enteresan gelebilir belki ama hayatın her yerinde.

Gender ne demek?

Gender kadına ve erkeğe yüklenen anlamları ifade eden bir terimdir. Mesela kadın domestik olur yani evcimen, yemek yapan, vs. gibi anlamlardır ki erkekler içinse çalışır, evine bakar gibi kalıplaşmış anlamları ifade edebilirsiniz. Transgender dendiği zaman ise bu durum kadının erkek erkeğinse kadın sorumluluklarını yüklenmesi gibi çevrilebilir ama bu kelimenin esas anlatmak cinsiyetteki değişimdir. Çünkü transgender aşamasında artık hormonsal ya da cerrahi operasyonlar kullanılarak değişim süreci başlar mesela Bursa travesti escortlar gibi ya da transeksüel yani diğer adıyla trans escortlar da bu sınıfa girer.

Eşcinsellik çok sık karşılaşılan bir kavram. Artık internet sayesinde Dünya’nın size en uzak köşesindeki bir andan haberiniz olabiliyor. Bu nedenle bu tanımlarla eskisine nazaran daha sık karşılaşıyorsunuz ama LGBTİ kavramı eskiden olduğundan daha çok değil aslında! Dediğimiz gibi zaten var olan görünür oldu.

Madem bu kadar çoklar ve artık görmek eskisine nazaran çok daha fazla o zaman Bursa gey escortlar ile zaman geçirmek ister misiniz? Ya da sizin tercihiniz her neyse. E ne de olsa seçenek çok fazla.

Bir Cevap Bırakın

  • Aşkı Bu Yaz En Sıcak Şekilde Yaşa

    Tarafından AÇIK 23 Temmuz 2020 - 0 Yorumlar

    Erkeklere özel bir durum değil eğlence istemek. Kadınlar da en az erkekler kadar karşı cinse alaka duyar ve yanlarında olmak ister. Sizler escort bayan olduğu için bir kadının duygularını aldırdığını falan mı sanıyorsunuz? Anlamak zor! Ama gerçekten bu gibi bir durum söz konusu bile değil. Bu alemde de kaliteli erkeklerle zaman geçirmek için yanan kadınlar […]

  • Hep Aşkta Kazananlardan Olun!

    Tarafından AÇIK 23 Temmuz 2020 - 0 Yorumlar

    İnsan ne zaman kendi için bir şeyler yapmaya başlarsa o zaman iyi hissetmeye başlar. Çalışmak ya da çalışmamak bunun için bahane değil. Aslında bir yerde maddiyat da bunun için pek bir bahane sayılamaz çünkü çok ucuz escort bayanlar var ve gerçekten insanı aldıklarının katbekatı şeklinde memnun edebiliyorlar. Gerçi bu kadınlarla zaman geçirmek sayısız eğlence şeklinden […]

  • Sevişmek İki Kişiyle Yaşanan Bir Sanattır

    Tarafından AÇIK 12 Temmuz 2020 - 0 Yorumlar

    Sevişmek sanattır beyler. Karşındaki kadına o an sanatın uzmanı olduğunu göstermen lazım. Bir Bursa escort ile zaman geçirirken “kadın karşısında acemiyim diye düşünmene hiç gerek yok. Çünkü her insan ayrı bir Dünya ve bu Dünya’da keşfedilmesi gereken sayısız şey var. Eğer zorlanıyorsan dominant yani maço erkek rolünü üstlen. Her çıtır kadın kendini sert erkeğinin kollarına […]

  • Bir Bakışıyla Seni Mest Etmeli

    Tarafından AÇIK 12 Temmuz 2020 - 0 Yorumlar

    Birlikte olacağın kadın bir bakışıyla eğer seni mest edemiyorsa o zaman boş ver! Özellikle bir Bursa escort ile zaman geçirirken bu duruma önem vermelisin. Sonuçta karşılığında ödeme yaptığın bir seks yaşayacaksın. Tabi ki güzellik istemek hakkın ama sadece buna da odaklanma. Karşındaki kadınla zaman geçirirken seksi konuş, sohbet et. Bunu ne kadar çok yaşarsan o […]

  • Güzel Kadınları Etkileyemiyor Musunuz?

    Tarafından AÇIK 12 Temmuz 2020 - 0 Yorumlar

    Yüreğin o sarılışı unutmaz asla. Birlikte olduğun Bursa escort sana öyle bir sarılır ki gerçekten o an şaşkına dönersin. Gerçekten sevişen kadınlar da var. Bu alemde (hem burası için hem de diğer her yer, tüm Dünya için konuşuyorum) gerçekten sevişerek zaman geçiren kadın bulmak zordur. Alem kadınlarının genelinde bir “işimize bakalım” bakış açısı var. Böyle […]